Skip to main content

Branchs

Accounting and Audit Branch Office

   Muhasebe - Kesin Hesap Şube Müdürlüğü

  1. Üniversitemizin özel bütçe muhasebesi ile ilgili hizmetleri yürütmek,
  2. Üniversite bütçesinin kesin hesabını, mali istatistikleri ve raporları hazırlamak ve ilgili sistemlere veri girişine ilişkin işlemleri yürütmek,
  3. Üniversitemizin mülkiyetinde veya kullanımında bulunan taşınır ve taşınmazlara ilişkin icmal cetvellerini düzenlemek,
  4. Üniversite birimlerinin yapacağı ihalelerde Daire Başkanlığını temsilen mali üye olarak komisyonlarda görev almak,
  5. KBS eklentileri, HYS ve TKYS sistemlerine ilişkin koordinasyon hizmetlerini yürütmek,
  6. Mevzuattaki değişiklikleri takip etmek ve muhasebe biriminde görev yapan personeli mevzuat hakkında bilgilendirmek ve eğitmek,
  7. Bağlı servislerde yapılan yazışmaları kontrol etmek, parafladıktan sonra muhasebe yetkilisinin imzasına sunmak ve muhasebe yetkilisinin havalesi ile gelen evrakları ilgili personele dağıtmak,
  8. Muhasebe birimi tarafından hazırlanması gereken aylık belgelerin düzenlenmesini koordine etmek ve ilgili kurumlara (Sayıştay, Muhasebat Genel Müdürlüğü vb.) gönderilmesini sağlamak,
  9. Üniversitemiz birimlerinin yürütücüsü olduğu projelerin muhasebe ve koordinasyon hizmetlerini yürütmek,
  10. Üniversitemizin taşınır konsolide işlemlerini yürütmek,
  11. Hazine yardımı nakit talepleri ve öğrenci depozito iadelerine ilişkin işlemleri yürütmek,
  12. Daire başkanınca verilecek diğer ilgili görevleri yerine getirmek.

Reporting and Internal Auditing Unit

1. Ön malî kontrole ilişkin işlemleri yürütmek Üniversitenin iç kontrol sisteminin kurulması, standartlarının uygulanması ve geliştirilmesi konularında çalışmalar yapmak,

2. Üniversitenin görev alanına ilişkin konularda standartlar hazırlamak,

3. Amaçlar ile sonuçlar arasındaki farklılığı giderici ve etkililiği artırıcı tedbirler önermek,

4. Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı personelinin sürekli iyileştirme teknikleri konusunda eğitilmesini sağlamak/sağlattırmak.

5. Üniversitenin, çağdaş anlayış ve tekniklere uygun olarak planlaması çalışmalarına katılmak,

6. Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı personelinin, deneyimli ve nitelikli olması için gerekli çalışmaları yapmak/yaptırmak,

7. İç Kontrol İzleme ve Değerlendirme Kurulu ile İç Kontrol Koordinasyon Grubunun Sekretarya hizmetlerini yürütmek,

8. Üniversitemizin Kurumsal Mali Durum ve Beklentiler Raporunu hazırlamak,

9. Haftalık, aylık ve 3 aylık olarak hazırlanması gereken mali raporları hazırlamak,

10. Üniversitemizde göreve başlayan ve görevden ayrılan personele ilişkin veri kayıt işlemlerini yürütmek,

11. Ödeme işlemlerine ilişkin kayıt ve koordinasyon hizmetlerini yürütmek,

12. Malî kanunlarla ilgili diğer mevzuatın uygulanması konusunda Rektör’e ve Harcama Yetkililerine gerekli bilgileri sağlamak ve danışmanlık yapmak,

13. Daire Başkanınca verilecek ilgili diğer görevleri yapmak.

We use cookies to ensure you get the most of our services

By using asbu.edu.tr, you are consenting to the use of cookies.